sábado, 14 de abril de 2012

JORNADA 33

Campeón de la Jornada:
MORENAZO con 67 ptos

Cazurro de la Jornada:
CRACK81 con 18 ptos


¡LA VENGANZA DE MORENAZO!
Una vez mas, la falta de tiempo y la ira que me corroe por dentro, me impiden hacer una crónica en condiciones. Además, como se que ésta crónica ya nadie la va a leer,  tan solo voy a dedicarme a maldecir e injuriar todo lo que se me ocurra. Y para que nadie se ofenda lo escribo en rumano.


Da, domnule! Palarie off! Ai folosit google translator. Ai s-au dovedit a fi un adept mare al acestui blog. Cu toate acestea, aşa cum am spus înainte, eu sunt atât de frustrat cu aceasta calatorie, am să merg de furie în mine.
Deşi adevărul este, la urma urmei, eu nu pot plânge. Marţi, am vrut să mor cu rezultatele care au dus la acel moment. Am crezut ca voi avea prima mea înfrângere după 5 ani. Din fericire, Cris mele a venit să mă salveze, şi apoi Sevilla.
Oricum, m-am cacat pe nenorocita de rahat Eugenio uscat. Am furat din nou treia clasamentul. Eugenio atinge bilele mele! Eugene este gunoiul de grajd, gunoi de excremente şi care are ochi.
Şi am rahat pe fundul dumb-a lui Abel. El este un om care îi place să atingă mingea! Din nou, lipit de fundul meu. O Abel îi place să suge cur!
Desigur, am rahat pe Romefer. Am avut iluzii. Am crezut că Romefer fost în criză. Dar nimic nu mai departe de realitate ... Romefer are o floare în fund! O floare care are un text mare!
Kirintal mi-a dat la mine, doar bucurie. Deşi am aşteptat puncte mai puţin Kirintal, pentru că el mi-a spus prin telefon, joi, că a fost foarte greşit. Cred ca am mintit ... Kirintal Du-te şi ia la fundul Kirintal!
Şi în ceea ce priveşte câştigătorul de zi ... Morenazo ... Vei sta cu dorinţa de a trimite felicitări meu. Ultima dată când aţi fost ratat şi că nimeni nu poate lua departe, chiar dacă aţi câştiga toate zilele între acum şi sfârşitul de liga. Vreau sa nu mananci rahat de un ţigan român! Eu recunosc că aţi făcut un scor spectaculos (legat la JuajerasCF Ai cel mai bun scor a doua poveste), dar ... De ce ai servi acest lucru, dacă toată lumea ultima zi se va pune o multime de puncte? Deci ... Tu ai amagas că te văd!
Şi ceilalţi membri ai rock, şi ştiu că, probabil, nimeni nu se citesc aceste cuvinte, spun la inima, pe care le dau la fund pentru toată lumea! Sunteţi cu toţii sniffers lapte, sub sissies, retro merluzos mame subnormală şi lovituri.

P. S. Traducere Google nu e de rahat!

CLASIFICACIÓN:

USUARIO
Equipo

Puntos jornada
Puntos totales
V
C
1
ROMEFER

Dampkring - Unicef

47
1255
6

2
KIRINTAL

Kirintal Mou Team

30
1199
3

3
FUTBOLITIS79

Real Moudrid

43
1180
1

4
IGNORANTE DE LA VIDA
Rocketas Tigers

35
1175
4

5
ABEL85

Grada Sur

52
1174
1

6
DELIRIUM-TREMENS
Delirium-Tremens

48
1162
4

7
MORENAZO
U.D Escarlata Ii

67
1143
3

8
JUANJERASCF
Fri-Tanga 3

32
1122
1
1
9
DAVID_PELAO
Realdavidcf

45
1115
4
1
10
JUANITO
KAISER
Veneno De Carnavales

52
1110
2
1
11
BORO
Winter Is Coming

44
1093

2
12
SÓFOCLES
Mentecatos

34
1091
2
3
13
VANDERJAIME
Sluijs2

41
1057


14
CHAPARRO.DR
Ciclon Paula

33
1033
1
2
15
MANSELEC
Arroz Con Pollo Iii

35
1001
2
3
16
PELOTO_ANGEL
Peloto Team

27
966

1
17
CRACK81
The Cracks

18
961
2
6
18
BASSEGIO
Asasasisos

28
901
1
4
19
SUCOLEGA
Barrilete

26
852

4
20
PAKOMO
Las Lomas Cf

24
789

6
21
FIGO666
C.D.Logroñes

18
788

25


5 comentarios:

Romera dijo...

Şi am rahat pe fundul dumb-a lui Abel.


ESTA ES LA MEJOR PARTE JAJAJAJ

estas zumbao....y en crisisis jajajaja

Enhorabuena Morenazo por la jornada.

Kirintal --> Paketon!!

abel85 dijo...

jaby eres un cabron y el traductor google es una mierda!!! que lo sepas, pero solo te voy a decir una cosa;

jaby popełnia to samo gówno, że znowu ma 1 punkt i ten weekend nigdy nie zobaczyć bum w oddali! Zacznę aby moje zmiany i mam nadzieję, że chłopaki wypędzić 3

Ahora vas y lo cascas, adivina en que idioma está escrito!!!

Anónimo dijo...

JUANJO.
Para una cosa de la que me siento orgullosos este año y va el Muñoz y me empata en record personal de puntuación, no me quiere nada el Señor.Que poco dura la alegría en casa del pobre.
Para seguir con la dinámica y para que me entiendas:
"chus pula mi".

IGNORANTE dijo...

Abel pisze w języku polskim, ponieważ Abel jest bardzo kataloński i Barcelona kocha. Ten dzień ma zamiar wyprzedzić Abel Jaby. Jaby koncentruje się w finale Trophy 100 godzin. Abel jest teraz szczęśliwy. Następnie Abel będzie smutny.

abel85 dijo...

jejejejeje, Sr Marín, mucho me temo que no tienes ni idea de mi equipo en la actualidad si piensas que llevo jugadores del Barca, eso me gusta, ya que la semana que viene tendrás que empezar a buscar la forma de meterme puntos viendo como me alejo de tí....